.

Dåligt med uppdateringar här inne. Ber om ursäkt. 

Har varit ett bra gäng undersökningar den senaste tiden, med bland annat finnålsbiopsin i ryggen, som är det värsta jag varit med om smärtmässigt. 

Dom tror att knölen på lungan är malign den med. Så eventuellt har väl skiten spridit sig. 

Jag mår inte så bra just nu och har väl egentligen inte vidare ork till att uppdatera, eller så mycket mer info att ge. Dom vet inget, jag vet inget. 

2
Mimi

Älskade du! ♥️

Be inte om ursäkt för dåligt uppdatering - ditt mående och hälsa går före internet och allt vad de heter ♥️

Mattias

Jag går in och läser ibland för att se hur det går för dig, är väl inte så mycket hjälp egentligen kanske men ville bara säga att jag läser iaf, det är nog många fler som gör det men vet inte vad de ska skriva. Uppdatera när du orkar, det blir ju lätt lite tråkigt då man ligger där och då utgår jag från mig själv och det var ju ingenting mot vad ditt, kanske känns bättre om du vet att folk faktiskt ser vad du skriver. Har du testat drickbuljong? Aldrig hört talas om innan men de hade det då jag var inne för hål i lungan, och pånyttfödd glädje för blåbärssoppa blev det också, testa det =)

Svar: Men fina fina du! Tusen tack för dig ❤️❤️
malignaerica.blogg.se